Що робити, якщо придбана аудіокнига не відтворюється?

Спробуйте виконати наступні дії:

  1. Перевірте зв'язок із інтернетом;
  2. Перевірте чи остання версія мобільного застосунку у Вас встановлена;
  3. Спробуйте перезапустити мобільний застосунок (повністю завершити процес, запустити знову);
  4. Спробуйте вийти із облікового запису, авторизуватись повторно;
  5. Перевірте чи є вільне місце на пристрої (для прослуховування аудіокнижки має бути мінімум 1 гб вільного дискового простору на Вашому пристрої);
  6. Перевірте оновлення операційної системи (мобільний застосунок коректно працює в останніх версіях операційних систем, але ми активно працюємо над адаптацією під старі версії операційних систем і щотижня випускаємо оновлення застосунку);
  7. Видаліть мобільний застосунок і встановіть його ще раз;
  8. Якщо жодна із відповідей не допомогла, напишіть нам! Ми спробуємо оперативно вирішити цю проблему!