Що робити, якщо придбана аудіокнига не відтворюється?
Спробуйте виконати наступні дії:
- Перевірте зв'язок із інтернетом;
- Перевірте чи остання версія мобільного застосунку у Вас встановлена;
- Спробуйте перезапустити мобільний застосунок (повністю завершити процес, запустити знову);
- Спробуйте вийти із облікового запису, авторизуватись повторно;
- Перевірте чи є вільне місце на пристрої (для прослуховування аудіокнижки має бути мінімум 1 гб вільного дискового простору на Вашому пристрої);
- Перевірте оновлення операційної системи (мобільний застосунок коректно працює в останніх версіях операційних систем, але ми активно працюємо над адаптацією під старі версії операційних систем і щотижня випускаємо оновлення застосунку);
- Видаліть мобільний застосунок і встановіть його ще раз;
- Якщо жодна із відповідей не допомогла, напишіть нам! Ми спробуємо оперативно вирішити цю проблему!